Trädgård

Har ju insett att med hus kommer ju även saker som är mindre roliga att göra. Tex fick jag för mig att nu måste jag verkligen rensa i de få rabbaterna som vi har. Och när jag väl började var det riktig kul, det blir ju så fint efteråt. Dock inte jätte enkelt med en 3 åring som också vill hjälpa till men till sist fick vi till det =) Det var lite skönt att bara vara ute med Nova å filosofera. Väl klara gick vi in för att hjäla Nicke lite, han hade det inte riktigt lika mysigt. Mira ville bli buren, han försökte göra köttbullar och telefonen ringde hela tiden. Men till sist blev det goa köttbullar i sås med fjärilspasta.

Nu har jag och Mira landat i soffan och hon ligger i jämte mig och jollar så det står härliga till. Hon kommer nog bli lika pratglad som sin mamma och syster =)

Imorgon har vi tider inbokat, Nova ska till doktorn och Mira ska göra pass. Det är bara 1 månad kvar tills vi ska åka till Kina hela min familj alltså 17 personer inte bara 4. Det ska bli så otroligt roligt och en så annorlunda resa. Jag har börjat göra en packlista, känner inte för att glömma nåt till dom så när man iväg på en sån resa men det ska nog gå bra.  Har ni några tips på vad man ska ha med så får ni gärna skriva en kommentar =)

Ha en bra kväll

Kommentarer
Sara

De e ju det ja har sagt att de e väldigt kul o fixa i trädgården!! Ja o Thea var ute o sådde lite frön. Hoppas nått får komma upp o inte allt blir uppätet av rådjur o harar. Ses o hörs kramar



Blogg: http://lyckansblogg.blogspot.com
2011-05-13 @ 09:47:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0