Pappa 65?!

Igår firade vi min kära pappa som fyllde 65, det känns inte som om han skulle vara 65. Tänk att mina föräldrar är såpass gamla, det känns det inte som. I vilket fall så skulle han givetvis få saker som har med åldern att göra. Så vad ska man få när man fyller pensionär??? Jo ett boulset, gå-stavar, en medelålder plus bok, mat till ankorna, stegräknare och självklart ett växthus. =) Han blev faktiskt glad och förstod pikarna bra, han skulle ju själv ta tillfället i akt att ge oss något sådant om det hade passat. Jag kan se honom framför mig när han går där i sitt nya växthus och myser, sånt gillar han. Men pensionär i riktigt bemärkelse lär dröja många år, han har svårt för att släppa jobbet.  Firandet gick till så att vi samlades alla syskon med familjer hemma hos Linda och vandrade tillsammans bärande på alla paket bort till pappa. Där var redan min kära farbror Todde med sin Inger och självklart var Susanne oxå hemma. Barnbarnen gillade att vi retades med honom =)

Överraskningen i bilder...

Min älskade pappa!



Kommentarer
Sara

Låter som n hade det väldigt roligt!! E alltid kul o retas lite me di gammle! Såg att du försökt nå mig igår. Ja fick gå o lägga mig för huvudvärken, men dag e de bra. Ringer om en stund så du vet! ;)



Blogg: http://lyckansblogg.blogspot.com
2011-06-01 @ 08:51:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0