Vart får dom allt ifrån??

Det har varit en lång dag idag, Nicke har hjälpt en vän att flytta och jag har varit hemma med tjejerna. Vädret har ju pendlat mellan sol och regn så man kan inte göra så mycket. Men när Nicke var klar så åkte vi till Ikea igen, andra gången på en vecka men nu skulle vi bara ha en dörr till lekstugan. Vi var nästan helt själva där, inte många som tillbringar en lördagskväll där men dom har ju helt okej mat. Så mätta och nöjda åkte vi hem igen.


På väg hem i bilen:
Nicke och Nova satt och diskuterade. Nicke har slutat att snusa (använder onico nickotinfritt istället) men idag hade han gått och köpt en riktig dosa snus. Nova sa "men pappa du måste sluta för jag har ju slutat med napp. Jag gav dom till Tomten och tomtenissarna. Nicke svarade men jag kan ju inte ge snuset till Tomten det är ju inte bra för honom. Då svarade Nova snabbt: men pappa jag sa inte att du skulle ge snuset till Tomten jag sa att du skulle sluta snusa!

Vart får dom allt ifrån???

Det har varit en lång dag i en annan bemärkelse också. Detta som har hänt i Norge. Det är ju inte klokt!! Hörde precis på nyheterna att 92 st har dött och 5 st saknas... Skänker en tanke till alla i Norge.

Ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0