Lekstugan.

Idag har det inte hänt mycket, jag har mest ringt massa olika telefonsamtal för att veta
vart jag skulle vända mig för att få veta om det var något fel på lilla Mira. Hon har varit gnällig några nätter i rad nu och varit väldigt svettig och igår blev hon flammig över både rygg och mage. Jag hade inte varit så orolig om det inte hade varit för tjejen på sjukvårdsupplysningen som trodde det kunde vara någon allergisk reaktion och tyckte det var mer eller mindre akut. Tillslut fick jag iaf tid på västra vall och det visade sig formodligen vara tänder på gång. Så nu hoppas jag att tänderna tänker dyka upp snart, så Mira kan sova gott om nätterna igen.

Annars händer här inte så mycket, vädret är ju halv kasst hela tiden så Nicke hinner bygga på lekstugan lite mellan regnskurarna men han har hunnit en bit ändå. Den blir riktigt fin och idag lekte jag, Nova och Mira i den. Den kommer användas flitigt det är jag helt säker på! =)




Nova hjälper självklart pappa att bygga..


Nu ser man snart hur den ska se ut.
Jag har förstått att det är en del som är inne och läser på bloggen,
det hade varit jätte roligt om ni kommenterade lite =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0