Skåne och lekstugeprojekt!

Igår åkte vi till våra kära vänner i Skåne. Vi började med att vara på stranden. Dom stora tjejerna lekte i vattnet, mammorna satt å myste med små tjejerna och drack kaffe och åt krabbelurer. Riktigt mysigt men dock så blåsigt så vi fick gå hem till Saras föräldrar istället. Det var tur att dom inte var hemma för när jag och Sara och våra 4 tjejer är i farten så blir det mycket saker överallt =) Men trevligt har vi och det är huvudsaken!

Dagen avslutades hemma hos Sara med hemmagjorda hamburgare som hennes man grillade. En riktigt lyckad dag!

Mira blev väldigt intresserad av Ellens napp.

Våra tokiga tjejer hittade en liten tunna med regnvatten att bada i.


Idag har Nicke haft semester från sitt jobb för att hinna göra lite på lekstugan. Nova var
på tur med farmor och Kalle så även jag kunde hjälpa till idag. Det är kul när jag kan det
det blir ju inte så ofta eftersom jag har två andra som "drar" i mig hela tiden. Så idag har
Nicke byggt och jag har målat.




Nu tycker Nova att det börjar likna en lekstuga, innan har hon sagt
"men pappa det är ju ingen riktig lekstuga..."

Ha det bra och så hoppas vi på sol imorgon oxå!

Kommentarer
Vivi

Wow vilket hus de får!!!



Blogg: http://baravivi.blogg.se/
2011-07-22 @ 11:44:34
Linda "lekstugeritaren"

Åh vad roligt att se hur långt ni (pappan) kommit med lekstugan! Ser riktigt bra ut! Jobba på!



Mvh Linda



2011-07-22 @ 22:49:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0