Shopping!

Har varit iväg och inhandlat inredning till lekstugan på Ikea och massa fina kläder till tjejerna på Kungsmässan med höggravida Daniella. Vi har haft en mycket trevlig dag och jag tyckte att jag hade gjort så mycket fina fynd för på Kungsmässan var det så kallad "riktigt" rea. Köpte jätte fina kläder till tjejerna för 49 kr, 79 kr och liknade summor. Var jätte nöjd ända tills jag kom hem och då lyckades Nicke ge mig dåligt samvete för jag hade spenderat pengar.. Han kommer bli nöjd när han får se hur fina grejer jag har köpt.

Nova har varit iväg med sin farmor och Kalle idag på Fun City, hon var hur glad som helst när hon kom hem men oj så trött hon va.. Tror det får bli en hemmadag imorgon så hon får vila lite, hon behöver ju mycket sömn min lilla tjej.

Sov så gott!

Kommentarer
Daniella

Ja de får vi göra om!! =) Fast jag tror inte att min lille bebis i magen kommer att vara lika lugn som söta Mira. De va jätte fina fynd!! Får tänka som så att hade du handlat de på full pris så hade de blivit mycket dyrare! Med andra ord ha du tjänat pengar idag! ;-) haha



2011-07-18 @ 22:56:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0