En händelserik vecka..

Vädret har ju varit bra så jag och tjejerna har varierat Getterön med Skällingesjön, det är skönt att ha olika alternativ så hinner man inte tröttna på nåt. På onsdagen var vädret lite sämre så jag och Carro bestämde att vi skulle åka till Fun City med barnen, vilket var väldigt uppskattat.

Charlie är snabb, så mamma Carro hänger inte riktigt med =)

Nova och Carlie lekte affär

På torsdagen ringde Jonas och undrade om han fick ta med Nova på Cirkus.
Hon hade suttit som ett ljus hela föreställningen, hon var nästan inte kontaktbar.
Vi tänkte att vi får passa på att gå ut och äta när Nova inte följer med. Hon följer
gärna med på restaurang men tycker inte att det är jätte kul att sitta stil så länge.
Så jag, Nicke, Carro, David bestämde oss för att gå till Big Boys steak house, jag gillar
maten där.

Mira gillar att vara med vid bordet.

På fredagan var det dax för mig att vara lite för mig själv så jag lämnade mina
tjejer hos sin pappa och gick ut och åt med mina jobbarkompisar. Stämningen
var på topp eftersom det var deras första dag på semestern. Vi träffades hemma
hos en kollega och åt lite gott tilltugg och jätte god rabarberbål. Därefter kom taxibussen
och hämtade oss och körde oss till 57 grader Nord. Och eftersom vi är ett glatt gäng
sjung vi givetvis på vägen dit =)
Måste verkligen rekommendera 57 grader Nord, jag har aldrid varit där tidigare men jag
gillar verkligen inredningen i marinstil och maten var verkligen super god. Jag beställde
svensk grillad fläskfilé med buffe till. Hur gott som helst!
Efter denna trevlig kväll ville vi ju inte sluta prata så vi fortsatte hemma hos en annan kollega.
Det var länge sen jag träffade dem allihop och det är nästan så man börjar längta tillbaka till jobbet =)
Nää inte riktigt än.... men snart kanske??

Riktigt härlig utsikt!

På lördagen åkte vi till liseberg. Vädret var perfekt lite mindre folk till en
början, sen kom det mer men det gjorde inte så mycket. Nicke och Nova var
som små barn på julafton, sprang från karusell till karusell. Jag trodde inte Nova
skulle våga åka så mycket men jojo hon åkte till och med Flumeride (stavas det så??).
Men den var lite läskig tyckte hon. Vi hade turen på vår sida oxå så vi vann 2,2 kg ballerina kex,2 kg toblerone,
1 twist påse, 1 gott och blandat och ahlgrens bilar. Måste tillägga att vi spelade inte
jätte mycket men vi hade verkligen tur!! Kul att man kan ha det ibland, vi skulle ha köpt oss en trisslott...


Undrar vad nästa vecka har att erbjuda???
Kram på er allihop!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0