Äntligen av med vagnen!

Vilken lättnad det var när våra spekulanter kom idag och köpte vagnen!! Den har verkligen varit svår såld och jag som var så nöjd med den men jag måste ju ändå säga att jag ä mer nöjd med min nuvarande vagn. Men hur kan man bli "kär" i en vagn?? Det måste ju vara samma grej som att killar gillar bilar, eller??

Har gått å tänkt mycket på vad två vänner sa till mig idag. Yvonne, tycker du aldrig nåt är jobbigt/krånglig med barnen och kan du verkligen bli upprörd/arg?? Det är verkligen kul att höra att folk tycker att jag är sån som person dock måste jag nog göra dom lite besvikna, givetvis höjer jag rösten en hel del men det brukar räcka. Jag brukar försöka vara princip fast (framför allt i vardagen med rutiner) och jag vill verkligen att jag och Nicke ska ha samma regler. Och visst tycker jag att det är jobbigt/krångligt ibland men en fördel är nog att jag inte funderar så mycket på "hur ska jag fixa det här" utan jag mest bara gör och så löser det sig på vägen... Det kan man ju tycka vad man vill om men det fungerar för mig. Men jag gillar verkligen att folk har en sån bild av mig och jag berättade det för Nicke och han tyckte likadant, fast han har hört mig höja rösten en hel del gånger =)

Nu till nåt helt annat. Måste ju visa lite bilder på mina tokiga barn ( jag vet de flesta bilderna jag har är på mina barn)
Min lilla tjej har blivit så stor att hon har börjat med smakportioner, det är inget hon gillar hon föredrar att äta på sin haklapp.

Min riktigt tokiga tjej är givetvis Nova =) En tjej som älskar att göra allt själv!
Hon tyckte att jag inte var tillräckligt snabb till toaletten för att hjälpa henne så ena gången jag kom sa hon "mamma jag blev blöt om foten.." Hmm Nova varför då?? "jag hade bråttom så jag ramla i"!!(hon klättrar upp och hade väl varit lite väl snabb) lilla gumman... Nästa gång jag skulle hjälpa henne var jag inte tillräckligt snabb då heller sådå gjorde hon så här...

Trosorna på huvudet och hörselskydd, det är så mycket bus i denna lilla tjej =)

Ha en skön sommarkväll alla vänner!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0