29 år den 29:e...

Ojoj Yvonne nu får du skärpa dig, dålig uppdatering här. Men det är väl så iaf för mig att när jag har mycket att göra så tänker jag flera gånger per dag att detta skulle jag kunna skriva om på bloggen men jag har verkligen inte haft ork eller tid att skriva. Så jag gör en liten sammanfattning av vad som har hänt i veckan.

I måndags läste jag på en blogg om hur svårt det kan vara att få de små till att sova hela nätterna. Så jag tänkte att jag skulle försöka mig på vad en av tjejerna hade skrivit. Ingen av tjejerna hade sovit direkt mycket på eftermiddan så det var en bra dag att testa på. Så båda tjejerna fick bada, sen fick de kvällsmat och så gjorde jag dom redo för natten. Avslutade med varsin vällingflaska och båda tjejerna sov ända till 05.00, Nova i sitt rum på övervåningen!! Så det gick så bra som jag hade hoppats och det har faktiskt fortsatt att vara en bra vecka med mycket sömn.

29 år den 29:e , dagen började perfekt med sång från Nova och Nicke, Mira fortsatte att sova jämte mig. Jätte fina presenter med övernattning för bara oss två från Nicke och en garderob som jag har suktat efter till tjejerna från tjejerna. Kunde inte bli bättre presenter. Älskar er av hela mitt hjärta!
Jag var hemma på förmiddagen och förberede pajer inför kvällen. Då ringer telefonen och en tjej undrar när jag ska hämta mina blommor. VA?! Vaddå blommor, jag ska inte ha några blommor. Jo svarar hon du har fått ett blomsterbud men vi kör inte så långt så jag undrar när du tänker hämta dom? Det var nåt nytt att man får åka och hämta sitt blomsterbud!! Fina var blommorna iaf, ifrån bästate Sara med familj. Tänk vilken underbar vän jag har hittat!
Jag ska inte gå in i detalj av alla fina saker jag fick, men jag tänkte visa några av dom. Kändes nästan som det var i år jag fyllde 30. =) Tack alla för de fina presenterna! Det jag ska visa är det som jag fick av Nickes bror. Han hade köpt kläder till tjejerna som de skulle få i julklapp men han kom på att deras mamma nog blir gladare över att få kläder till dom än vad dom blir.


Kläderna är givetvis från de märket som jag ska börja sälja, POMPdeLUX
Jag fick oxå en tröja av mina systrar som var super skön.

Tröjan kommer från Team Sportia och är en North Bend (tror jag märket heter)
Fick en super fin fotoram oxå, visar bild på den när den har kommit upp på väggen.

Igår kom Sara, Thea och Ellen på besök och gratulerade mig. Nova och Thea leker så himla bra med varandra,
jag smög lite på dom för att höra vad leken handlade om. Dom var i legoland och hade fredagsmys.. Hihi dom är så söta! Små tjejerna var oxå hur snälla som helst, Mira var på ett riktigt kramhumör så hon försökte krama Ellen hela tiden, Ellen tyckte det var sådär men dom var oxå hur söta som helst.

Imorgon åker hela familjen på en minisemester till Stockholm för att hälsa på Emelie, Ella och Vivi (och deras män oxå givetvis) Så nästa vecka kommer bilder på det. Ha en fantastik helg, för det ska vi ha!!

Bjuder på en mysig bil på när tjejerna hjälpte till att baka lussekatter...

Kram från oss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0