Lekstund

Har inte haft nåt kul att berätta de senaste dagarna då vi mest har varit hemma eftersom Nova har varit lite krasslig. Hon har haft feber som verkligen har gått upp och ner hela tiden. Men igår kväll hade vi iaf besök av Emelie, Martin och deras lilla Melissa. Vi har försökt bestämma nåt hela sommaren men vi har inte fått ihop det, så igår kom dom hit och åt lite mat. Vi bjöd på det som vi bjöd på cykelfesten som blev väldigt lyckat och det blev det igår oxå =) Vi hade jätte trevligt och vi hoppas att det blir fler sådana kvällar.

Idag har vi mest varit hemma, Nova var mycket bättre så vi gick till lekplatsen. Jag och Nova lekte medan vår fotograf (Fanny) föevigade oss =)





När Mira föddes fick hon de här fina skorna av Fanny och jag har längtat
tills hon kan använda dom. Dom är nog 2 storlekar förstora men det funkar
bra ändå, så idag var det premiär! =)

Imorgon hoppas vi på att Nova är på topp för då ska hon träffa sin bästis Thea.

Sov gott allihop!




Kommentarer
Fanny

Haha, jag älskar bilden när du hänger under gungan! Och ni blir väldigt bra på bild tillsammans ;)

Hoppas att ni får mycket användning av skorna nu :D

Kram



2011-09-01 @ 11:03:29
Yvonne

Tack stumpan! Ja skorna används flitigt! =) Ja jag gillar bilderna, det är bra att ha med dig som fotograf, jag blir så konstig på bild om jag vet om när jag ska bli fotad.. Kul att du kommenterade, fortsätt med det =)



Blogg: http://yvonnem.blogg.se/
2011-09-01 @ 13:45:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0