10 augusti 2011, Mira 5,5 månad

Idag har vi haft en mysdag! Började med att ta det lungt på förmiddagen sen åkte vi in till Anette och tog en kaffe. Därefter begav vi oss till Läjet till Tre toppar och åt glass, tyvärr var det väldigt blåsigt så vi fick sitta inne. Men det var väldigt smarrigt med glass!

Nu på kvällskvisten blev det en stor dag för Mira och hennes mamma. Mira har sedan hon kom ut varit envisare än synden och jag satt i soffan och studerade henne när hon försökte kämpa sig fram till sin napp som låg 1 meter bort och vips hade hon ålat/krypit fram till den =) Lillan är ju bara 5,5 månad! Det roligaste var att jag lyckades få med det på film så Nicke kan få se det när han kommer hem. Detta firar vi med ugnspannkaka, såna onyttigheter blir det inte sen när jag ska börja mitt nya liv så det är bäst att passa på =)


Mira in action...!!!!



Pratade med Nicke precis och han sa: "visst var det 2 år sedan exakt som du ringde
och sa att Nova hade lärt sig gå??"
Det var det, när han är och jobbar på Tattoo händer
det mycket med tjejerna, tur att jag hann filma.

Kram på er

Kommentarer
Sara

Hihihi så duktig hon e er lilla Mira!!



Blogg: http://lyckansblogg.blogspot.com
2011-08-10 @ 21:19:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0