Trött...

Idag vaknade jag trött och hade ont i ryggen. Mira sov väldigt oroligt inatt, tror hon vaknade 4 gånger. Tror att det beror på att hon håller på att få tänder och sen sover Nova jämte mig (gör hon ju allt som oftast men det är extra mysigt att ha henne bredvid mig när Nicke inte är hemma). Och av någon anledning har hon legat näst intill på mig hela natten.. Så det är nog anledningarna till att jag kände som jag gjorde när jag vaknade. Men vad gör man när man är själv med barnen, det är ju bara till att gå upp och brygga starkt kaffe så man piggnar till. Tog en tripp till Bvc för att diskutera lite om Miras mat, fick rådet att testa att ge henne välling blandat med ersättning så kanske hon sover bättre, så jag håller tummarna för det inatt. Sen trodde dom precis som jag att det berodde på tänderna så det är nog bara att härda ut.

När vi hade ätit lunch begav vi oss till rasta och plockade upp mina båda systrar och åkte till Ikea. Det roligt att bara hitta på nåt, för shoppa kan man ju knappt säga att vi gjorde. Men jag säger som Anette: vi kollar bara vad som finns så åker vi upp en annan dag när man har tänkt på det lite och handlar istället. Så fungerar jag nästan alltid, det är därför jag har svårt för att handla förutom kläder till tjejerna det är roligt och dom passar ju i allt. =) Nova tyckte vårt bästa köp idag var kritor till henne så hon kunde måla vår gata fin, bjuder lite på hennes konstverk.


Nä gott folk nu får jag nog sova ifall Mira känner för att vakna snart.
God natt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0