Semester...

Skriver lite olika blogginlägg idag eftersom det inte har blivit så mycket bloggande. Efter legoland var tanken att vi skulle åka till vänner i Stockholm men eftersom Nicke forfarande inte kände sig helt bra så valde vi att stanna hemma. Vi vaknade till en härlig sommardag och strax efter vi hade vaknat ringde min syster och undrade om vi skulle med till havet. Självklart följde jag och tjejerna med man får ju ta till vara på när solen är framme. Dagen avslutades med en god middag hemma hos systeryster, kändes helt okej att vara hemma igen =)

Igår åkte vi till vårt årliga besök på Borås djurpark med Carro, David och Charlie. Vi kollade vädret och det såg bra ut men väl uppe i Borås öppnade sig himlen och det kom hur mycket regn som helst. Vi ändrade planerna att grilla korv till middag och åkte istället till Mc Donalds, när vi hade ätit klart hade de slutat att regna så vi åkte vidare till djurparken. Det var dock ganska varmt hela dagen så djuren var inte alls roliga men Nova och Charlie hade roligt i alla vattenpölar och lekplatser som fanns där..


Nova var överlycklig när hon fick rida!

Idag har dagen mest bestått av att måla lekstugan. Vi tog ett break mitt på dan för att gå ner en sväng till sjön, det är verkligen guld värt att ha den så nära.


Nu är vårt Mini hus ( Mini Villa Månsson) snart färdigt. Det som saknas är plåt till taket, fönster (kommer v.33)
och råspåt invändigt. Jag tror att Nicke hinner färdigt invändigt innan han åker på måndag och då kan jag börja inreda, ska bli så kul!!! Sen är det bara för Nova att börja leka.

Har sett att många är inne och läser bloggen men jag har förstått att det är lite svårt att veta hur man ska lämna kommentarer, jag vill gärna ha kommentarer så gör så här:
1. efter ett inlägg längst ner så står det "Kommentar" tryck där.
2. Skriv nåt kul och tryck på "skicka kommentar"
3. Klart!

Kram på er

Kommentarer
Ida

Åh tack snälla! Frakten kostar 100 SEK när man beställer från GAP. Jag beställde på onsdags eftermiddag och redan på torsdag eftermiddag hade jag grejerna vid dörren. Supersnabbt och enkelt! Ha det fint, kram!



Blogg: http://idabengtsson.se
2011-08-04 @ 17:33:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0