Fredag

Har inte skrivit på några dagar och det beror mest på att pappa har lånat min kamera och för att vi inte har kunnat göra så mycket när Nova är krasslig. Insåg idag iaf att det hon mest mår dåligt av är hennes hemska hosta, hon hostar så att hon kräks. Inte så konstigt kanske med två föräldrar som har extremt hög kräkreflex. Usch nog pratat om det, jag hoppas bara att hon blir bättre snart. Hon sa innan hon somnade "mamma jag går (mår) fortfarande inte bra". Hon är för söt!

Vi kom iaf en sväng till stan idag och har fått inhandlat en overall och vinterskor till Nova, Teamsportia hade ett bra paket pris. Så nu har båda tjejerna redan vinterkläder, saknas nog nästan bara mössor. Känns så skönt att det redan är avklarat! Fick ju även köpt en fin adidasjacka till mig själv och strumpbyxor till Mira. Ska visa mina fina "fynd" så fort jag får tillbaka kameran.

Nu ska jag och älsklingen sätta på vad Nicke kallar "en Yvonnefilm" så jag väntar med spänning för att se vad det är för nåt. Förmodligen en kärlekskomedi, det är min smak =)

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Vivi

Vad fint att du kom ut till oss idag. Mysig dag på landet. Kram



Blogg: http://baravivi.blogg.se/
2011-08-20 @ 22:33:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0