Vi tar dagen som den kommer...

Idag tar vi det lugnt. Efter att ha två tider inbokade och en sväng till hajen igår med trötta barn, så är det skönt att bara vara idag.

Morgonen började bra med att jag och Mira fick ligga och dra oss medan Nicke och Nova gjorde blåbärscones. Dom var riktigt goda även om dom inte såg jätte aptitliga ut när dom var lite lila..
Sen gjorde Nicke sig i ordning för att åka till Oslo till en kompis och fira hans födelsedag, så nu är jag och tjejerna ensamma tills på söndag. Vi ska mest bara mysa och bara vara. Båda två har somnat så jag sitter och tar det lite lugnt med en kopp kaffe. Vi ska ta en vända till affären sen för att posta min första försäljning på tradera, det är mycket jobb för lite pengar men dock skönt att få rensa lite i garderoben. Jag har ju mycket som bara ligger där och aldrig används och då är det ju bättre att få iväg dom till någon som tänker använda det.

Skriver nog lite mer ikväll istället, ha en bra dag i solen!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0