Sommarvärme

Hade en mysig påskafton igår hemma hos min syster Anette. Vi hade med köttet och dom stod för förätt, tillbehör och efterrätt, det är väldigt smidigt när man kan göra så. Drack min första cider på jag vet inte hur länge, det var grymt gott! Det blev en sen natt och idag har det varit fullt upp så Nova slocknade vid halv 7. Mira har precis slocknat på min arm, jag börjar bli väldigt duktig på att skriva med en hand. Hon är oerhört sällskaplig och vill helst inte ligga själv...

Idag har vi haft väldigt trevligt fika besök. Vivi är hemma en sväng från Stockholm, så himla roligt att träffa henne, vet inte när det var senast. Ska kolla på tågbiljetter idag och försöka bestämma när vi ska åka och hälsa på i Stockholm. Jag har ju sagt det hu länge som helst. Även Coffe var hemma på besök med sin son Leon och hans flickvän Caroline. Samtidigt var Iren och Anders och deras barn här och gratulerade Mira. Så altanen var full med folk med det är så oerhört trevligt med fika besök och vädret kunde ju inte bli bättre.

Tror att alla som har tänkt komma och gratulera Mira och Nova nu har varit här och jag måste verkligen tacka alla vänner och släktningar för alla fina presenter!! Nu har dom båda två uppdaterade garderober och deras mamma är överlycklig =)



Kommentarer
vivi

sötis unge!

Dina barn är så himla söta Yvonne!!



Blogg: http://bubbles.blogg.se/
2011-04-26 @ 18:06:30
Yvonne

Tack!=)Det var himla mysigt med ditt besök=)



Blogg: http://vonnasblogg.blogspot.com
2011-04-26 @ 21:19:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0