Ny blogg...

Tänkte ge mig på det här igen. Jag tycker ju det ä väldigt trevligt att läsa andas bloggar
och vem vet det kanske är någon som blir road av att läsa vad jag skriver. =)

Gick precis ut och försökte få in min stora tjej, det är ju såå svårt att komma in och lägga sig
nu när det både är ljust och ganska varmt ute. Fick till svar "men mamma bara en liten stund till, får jag det" och självklart smälte jag så en liten stund till gick bra, vi ska ju inte upp tidigt imorgon. Vi ska faktiskt gå till mitt jobb på påskfest, det ska bli riktigt kul att träffa alla barn och kollegor igen. Det är ju egentligen inte så länge sen vi sågs men i jämförelse med att träffa dom varje dag så känns det som en evighet. Jag saknar dom lite grann... =)

Dagen idag har mest bestått av att Nova ha lekt i den fina sandlådan som hon ha fått av sin farmor och som hennes pappa har slitit med att få i ordning hela helgen. Bra blev det iaf och Nova är överlycklig! Lilltjejen älskar sin vagn så hon har mest gottat sig i den, så jag försökte göra som så många andra gör, sälja saker på Tradera!! Men inloggningen krånglade bara för mig så jag får väl se om jag kan få någon fason på det nu när min sambo kanske kan hjälpa mig.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0