Mira 2 månader

Idag är min lilla tjej 2 månader. Säger som alla små barnsföräldrar säger "Shit vad det går fort". Vi börjar känna varandra mer och mer och lillskruttan har börjat skratta och hon älskar att "stå". Jag försöker verkligen ta vara på tiden och det var en anledning till att jag började blogga igen. Jag insåg att jag blev bättre på att plocka fram kameran och dokumentera händelser då.

Tjejerna är ganska syskonlika men det börjar mer och mer synas att

Mira är ganska lik Nicke.

Pappa upp i dagen!

Måste bara visa hur fin Nova blev i kläderna som hon fick av Vivi


Kommentarer
Vivi

Hahaha jag dööör! Dör sitter Far och Dotter och stirrar ut i luften.. Lika som bär!

Nova, min lilla tuffing, vad fin du är i kläderna!

Puss



Blogg: http://bubbles.blogg.se/
2011-04-29 @ 22:22:41
Anonym

herregud, va stor Nova ser ut på sista bilden! Men söt e hon =)



2011-04-30 @ 17:28:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0