Lunch hos mamma

Det härliga vädret fortsätter och det är hur underbart som helst, det märks att alla länge har väntat på denna värmen.

Dagen idag har mest bestått av att äta lunch hemma hos mamma tillsammans med familjen Bengtsson. Alla 3 som varit iväg på resa har nu kommit hem och dom har haft det jätte bra. Skönt att det gick bra för Fanny på hennes första resa själv utan föräldrar även om det hände några missöden. Linda och Kevin hade också haft det bra med ett fullspeckat schema.
Innan vi åkte till mamma ville Nova bli klädd som Påskkärring, så himla söt! Riktigt stolt var hon att få ha det på sig, hur man nu kan bli så glad över att få svarta fräknar i hela ansiktet men det var hon =)
Mira har haft en mindre bra dag, det är nog jobbigt med den här värmen och så har hon nog lite magknip stackarn. Det har hänt mycket den senaste veckan med henne, hon skrattar för fullt när man pratar med henne och hon vill vara med hela tiden.

Väl hemma från mamma ville Nicke gå bort till pappa och hjälpa honom med en grej, som vanligt skulle det gå ganska fort men jag ringde vid halv 9 och då var det "bara" 10 minuter kvar men han är inte hemma än (22.35) Men jag vet ju hur pappa är, han kan säkert inte sluta prata =)
Men det är ganska skönt när hela huset är tyst så nu ska jag nog sätta mig och kolla på nån bra film.
Trevlig påsk alla!!

Kommentarer
vivi

Hej sötisar!

Tack för idag! Lova att visa bild på kläderna när de åker på.. Kram kram



Blogg: http://bubbles.blogg.se/
2011-04-24 @ 18:08:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0