Livet är underbart...

Ligger i sängen med laptoppen i knät och en tjej på varje sida om mig, måste bara säga att livet är bra underbart för min del just nu. Efter att ha sprungit på en gammal vän på Gekås idag så insåg jag att jag borde vara väldigt glad över hur min situation ser ut. Hon har en liten tjej på 2 år och väntar en till ganska snart tror jag. Hon berättade att hennes kille har varit otrogen mot henne. Så nu skulle hon flytta. Det är nog verkligen det sista jag önskar någon. Som barnsförälder kan vara bra tufft ändå men det ska ju mestadels bara vara mysigt och man vill ju verkligen dela det med någon.

Vi har iaf haft en väldigt bra dag på Gekås tillsammans med Petra och Lian. Är ju inte jätte förtjust i det stället men tar man det bara lugnt och det inte är extremt mycket folk så kan det vara helt ok. Och som tur var tog jag med mig syskonvagnen, så Nova åkte i kundvagnen och Mira och Lian i syskonvagnen så dom kunde somna gott. Är väldigt nöjd med mitt köp av vagn och rekommenderar den varmt till de som har barnen ganska tätt.
Väl hemma gjorde jag ett ryck och städade toaletten och hallen med Mira i selen på magen, det fungerade ganska bra. Kände att det verkligen behövdes. Borde verkligen röja lite nu när båda har somnat men nu är jag ju så trött, får ta det imorgon. Är mer för att hålla ordning än vad alla tror, dock inte lika mycket som min kära sambo men jag tror att han har smittat av sig. Det är väldigt mysigt att vara ensam med tjejerna men det ska ändå bli väldigt skönt när Nicke kommer hem igen och ingen kommer bli gladare än Nova. Som hon pratar om när hennes pappa ska komma hem igen och ha fredagsmys med henne. Det är verkligen veckans höjdpunkt! =)

Måste ju berätta om att jag har börjat sälja lite på Tradera, tar lite tid men det är skönt att bli av med lite från garderoben. De två första försäljningarna gick inte så bra eftersom jag hade dålig koll på frakten men nu går det riktigt bra.

Sov så gott, nu ska jag krypa ner hos mina små tjejer.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0